Rowenta X-Force Flex Aqua 14.60 RH9990 Steelstofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta X-Force Flex Aqua 14.60 RH9990 Steelstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

v**2@g**l.com 21-09-2023

Ik was opzoek naar een krachtige stofzuiger. Nou die heb ik gevonden. De stofzuiger is heel wendbaar en heeft een hoge zuigkracht. Er zitten veel handige tools bij die het stofzuigen nog makkelijker maakt. Ik krijg zelfs alle hondenharen van het hondenkussen verwijderd en dit lukt me niet eens met mijn normale stofzuiger. De dweilcombi werkt echt super fijn in een beweging stofzuiger en dweilen maakt mijn leven een stuk makkelijker met 2 kleine kinderen en 2 honden. Super goede aankoop geweest en zou hem iedereen aanraden. Ik wilde een 10 geven maar de rede dat het is 9 is, is omdat hij wel wat aan de zware kant is. Maar doordat hij zo wendbaar is, is het eigenlijk geen probleem.

Jorick 25-08-2023

erg tevreden

ik heb eerder een rowenta steelstofzuiger gehad. zodoende wilde ik deze perse opnieuw kopen. nu deze gekocht. opnieuw ben ik zeer tevreden. het gewicht vind ik prima. de dweil functie werkt goed. ik gebruik hem dagelijks! ook met huisdieren. hij is goed wendbaar en maakt minder lawaai dan een gemiddelde stofzuiger.

Pluspunten

• zuigkracht
  • accu
  • dweilfunctie
  • gewicht

Minpunten

• kan niet rechtop blijven staan

hm.vdheyden 14-04-2023

Mijn review over X-Force Flex Aqua 14.60 RH9990 (gesponsord)

Titel: Mijn review over Rowenta X-Force Flex Aqua 14.60 RH9990 (gesponsord)

Ik was een beetje sceptisch over het kopen van de Rowenta X-Force Flex Aqua 14.60 RH9990 omdat ik al een "klassieke" stofzuiger had van een ander merk. Sinds ik de X-Force Flex Aqua gebruik, kan ik niet meer zonder. Hij is praktisch, flexibel, krachtig en stil. Ik raad iedereen deze aankoop aan!

I was a bit skeptical about buying the Rowenta X-Force Flex Aqua 14.60 RH9990 because I already had a "classic" vacuum cleaner from another brand. Since I started using the X-Force Flex Aqua, I can't live without it. It is practical, flexible, powerful and silent. I recommend this purchase to everyone!

J’étais un peu sceptique à l’idée d’acheter le Rowenta X-Force Flex Aqua 14.60 RH9990 car j’avais déjà un aspirateur « classique » d’une autre marque. Depuis que j’utilise le X-Force Flex Aqua, je ne peux plus m’en passer. Il est pratique, flexible, puissant et silencieux. Je recommande à tout le monde cet achat !

Pluspunten

• Flexibel
  • Krachtig
  • Stil
  • Praktisch

hm.vdheyden@gmail.com 14-04-2023

Pluspunten

• Flexibel
  • Krachtig
  • Stil
  • Praktisch